miércoles, 13 de marzo de 2013

ESTE SON EU

 Me chamo Rubén Seco, teño 33 anos, para 34 agora no mes de Abril. Son un rapaz nacido nun lugar chamado "O Penedo" que pertence a parroquia de Barallobre dentro do concello de Fene, pero que dende hai xa sete anos resido no concello de Mugardos, na provincia de A Coruña.
 Levo toda unha vida adicada ao deporte, en concreto ao fútbol, pero cheguei a un punto onde por diferentes motivos aborrecín o chamado deporte rei, ata tomar a decisión de desvincularme por completo do que foi durante moitos anos para min o meu campo deportivo. Non me arrepinto para nada de esta decisión, todo o contrario, incluso se chego a coñecer o mundo das carreiras de montaña antes, colgaría moito antes as miñas botas.
Cambiando de tercio, falemos do que ven ao caso. Hai xa case un ano tomei a decisión acertada de involucrame de cheo no monte, e sobretodo nas carreiras de montaña, e neste ano que levo as vivencias e as experiencias ata a data foron todas positivas, e así espero que sexa durante moitos anos da miña vida, podendo desfrutar da montaña cas miñas fillas, a miña muller e tamén cos meus amigos.
Dende este ano formo parte do equipo de carreiras "Bestarruza Trinity Trail", que e resultado da unión da Asociacion de montaña e escalada Bestarruza www.bestarruza.com ca tenda de deportes Trinity http://www.trinitytriatlon.com/. Somos un equipo totalmente amater, pero que tratamos de dar o mellor de nós en cada carreira na que participamos, porque conciliar a vida laboral e familiar non nos deixa todo o tempo que de boa gana lle adicaríamos aos nosos adestramentos, pero bueno como ben di un amigo meu "o importante e pasalo ben", iso si cando un se pon o dorsal nas carreiras sempre saca o lobo que leva dentro.
De aquí en adiante neste blog irei contando as miñas vivencias e todo aquilo que me chame a atención con todo o relacionado co Trail Running.







Un saúdo para tod@s.

No hay comentarios:

Publicar un comentario